Tuesday, August 5, 2014

5th Aug. iPad iPadだぞ

iPad
8月5日 iPadだぞ


 
We succeeded to dry our rice field.
  うまく田んぼが干せました。


 
I participated in an ipad class at Harutomi-Junior-High.
  春富中学でのiPad講習に参加しました。


 
My presentation seemed to be very nice so an instructor asked me to show it.
  Torojiro先生のプレゼンがよくできていたようなので、講師の方に発表するようお願いされました。


 
After that, I came back my school and ran a swimming class.
  講習後、学校へ戻りプール開放を行いました。


 
Following that, the deputy principal and I put the grounds in good condition. Maybe soon, a big vehicle which levels the ground will come into the ground so we needed to remove course ropes.
  その後、教頭先生とグランド整備をしました。近いうちに整地車が入るらしので、コースロープを取っておく必要があったのです。


 
On the way back, we found a venomous snake.
  帰り道に毒蛇を発見しました。ヤマカガシです。

No comments:

Post a Comment