Saturday, August 2, 2014

2nd Aug. Ina Festival 伊那祭りだぞ

Ina Festival
8月2日 伊那祭りだぞ


 
I cleaned my house almost all day long. My house is huge.
  ほぼ1日中家の掃除をしていました。家は巨大なのです。


 
Around 5 o’clock, we participated in the Ina Festival.
  5時頃、伊那祭りに参加しました。


 
Many audience applauded our traditional dance. We were glad to hear the hand clapping.
  たくさんの人が拍手を送ってくれて嬉しかったです。
 



 
After that, I visited my school and checked a swimming pool.
  その後、学校に行き、プール管理をしました。


 
I added two bags of chemical to a purifier.
  浄化槽に2袋の薬品を入れました。


 
Today’s swimming pool was very weirdness maybe because I came here after sunset.
  今日のプールは不気味でした。多分日没後に来たからでしょう・・・。

No comments:

Post a Comment