Saturday, August 30, 2014

30th Aug. Sneaking Swan こっそりアヒルだぞ

Sneaking Swan
8月30日 こっそりアヒルだぞ


 
I haven’t gone jogging to this place for a long time.
  長い間、ジョギングでここへ来ていませんでした。


 
Although I couldn’t touch the median tectonic line because this park was under construction,
  公園が工事中の為、中央構造線には触れませんでしたが、


 
I enjoyed jogging.
  ジョギングを楽しみました。


 
Around 3 PM, I watched the geyser.
  3時頃間欠泉を見に行ました。
 

 
The staff said it’s powerless lately...
  スタッフの方が、最近あまり吹き上がらないと言っていました・・・
 



 
Oh, the swan is sneaking.
  白鳥がこそこそしておる・・・


 
We have another famous fireworks display next Saturday at the lake Suwa.
  諏訪湖で来週土曜日に有名な新作花火大会があります。


 
Because I got good eggs, I cooked the dish, meat and vegetables bound together with barely cooked egg.
  良い卵を手に入れたので、卵とじを作りました。

No comments:

Post a Comment