Saturday, December 1, 2012

1st Dec. Decoration 飾りつけだぞ

Decoration
12月1日 飾りつけだぞ


 
It snowed a little in the morning so...
 朝雪が少し降りました。それで


 
the mountain behind my school made a snow scene although it’s only 1,000m (3,000feet) above.
 学校の裏山も雪景色となりました。たった1000m程しかありませんが・・・。


 
In the afternoon, I cleaned my car and
 午後、車をキレイにして、


 
remodeled the interior for skiing. I set up a shelf.
 内装をスキー用にしました。棚をつけました。


 
In the evening, I went to my school. This is the experimentation of evaporation.
 午後学校へ行きました。これは蒸発実験です。


 
I decorated my classroom for Christmas.
 クリスマスのための教室飾りつけをやりました。


 
Here is YAMANEKO on a blackboard!
 山ネコが黒板にいる~!


 
I will ask my students to do the rest on Monday because they are good at decoration.
 残りは月曜日に子ども達にやってもらいます。彼らは飾りつけが得意なので。

No comments:

Post a Comment