Wednesday, December 26, 2012

26th Dec. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony
12月26日 終業式だぞ


 
We finished the second school term. Compared with the other prefecture, Nagano is too much studying. Maybe because we are so tired from studying.
 2学期を終えました。他の都道府県に比べたら長野県は勉強しすぎです。でもアホです。多分やりすぎで疲れているからでしょう。


 
Finally, we cleaned our shoe cupboard.
 最後に下駄箱の掃除をしました。


 
Although I had a lot of things to do in the second term, I finished everything safely. All of my students did very well this year. Have a good winter vacation.
 2学期はめちゃくちゃやることがありましたが、無難に終えました。奇跡ですなぁ・・・子ども達は良くがんばりました。よい冬休みを!

No comments:

Post a Comment