Monday, December 10, 2012

10th Dec. Very Cold 寒いぞ

Very Cold
12月10日 寒い


 
It was 0 in my bedroom this morning. This is an everyday experience in winter.
 今朝、寝室が0度でした。まぁ冬にはよくある事よね。


 
It snowed a lot but we will not finish the practice of a horizontal bar.
雪がたくさん降りましたが、鉄棒の練習をやめません。


 
After the practice, we enjoyed a snowball fight.
 鉄棒練習の後、雪合戦をしました。


 
Even very cold day, some of my students continue wearing a short-sleeved shirt and short pants.
 たとえめちゃくちゃ寒い日でも、何人かの子ども達は半そで半ズボンを続けています。


 
When I took a shower, hot water didn’t work well. I found that I forgot to plug in the heater for a water supply. I’ve almost frozen a water pipe.
 シャワーを浴びた時、お湯の出が悪く、水道管のヒーターを入れ忘れていることに気づきました。危うく水道管を凍らせるところでした。破裂させると高くつきます。

No comments:

Post a Comment