Friday, December 14, 2012

14th Dec. Italianイタリアンだぞ


Italian
12月14日 イタリアンだぞ


 
We can see the beautiful snow mountains in winter. I like winter very much although it’s very cold especially in Nagano.
 冬はきれいな雪山が見れます。長野は特にめちゃくちゃ寒いですが、冬が好きです。


 
After work, I went to Matsumoto and enjoyed dinner party with the teachers who used to work in my school. I only work at the school…I reconfirmed that I’ve been working for the school for a long time.
 仕事の後、松本へ行き、かつて今の学校で働いていた先生達との夕食会を楽しみました。Torojiro先生だけその学校で働いているので、長くそこにいるんだなぁと再確認しました。


 
I drank an Italian beer a lot and eat Italian food.
 イタリアのビールをたくさん飲み、イタリア料理を食べました。


 
I gave No. 383 YAMANEKO to Chitose who was the last person I gave YAMANEKO in the member. Thank you for waiting for a long time.
 山ネコNo.383をChitose先生に渡しました。長い間お待たせしました。

No comments:

Post a Comment