Thursday, December 27, 2012

27th Dec. Meeting Again 再会だぞ

Meeting Again
12月27日 再会だぞ


 
It was the first day of a winter vacation. I usually go skiing but I had a great appointment today.
 冬休み初日。普段はスキーに行きますが、大きな約束がありました。


 
I went to Tokyo. On the way, I saw a beautiful mountain. This is Mt. Fuji.
 東京に行きました。道中きれいな山を見ました。富士山です。



 
I met Miwa’s family. They came back from Tonga and stay in Japan for 1 month. Long time no see. We talked a lot and had a very good time.
 Miwaさん一家に会いました。トンガから帰って来ていて1ヵ月間滞在しています。お久しぶりです。たくさんお話して楽しかったです。


 
I found a comfortable accommodation “Internet cafe” when I visited Saku city last year. It’s very cheap and has free drink service.
 心地よい宿を去年佐久へ行った時に見つけました。インターネットカフェです。安くてドリンク飲み放題です。もちろんインターネットも。

No comments:

Post a Comment