Friday, December 28, 2012

28th Dec. Sky Tree スカイツリーだぞ

Sky Tree
12月28日 スカイツリーだぞ


I woke up late and started sightseeing.
 遅く起きて、観光を始めました。


 
When I visited the Ueno Park after one year…
 1年ぶりに上野公園を訪れた時、


 
I saw the Sky Tree so I decided to go there.
 スカイツリーが見えたので、行くことにしました。



 
After 50 minutes walk, I got there. I didn’t feel it’s very high, may be because everything is high in Tokyo and I live in 600m high.
 50分歩いた後、着きました。あまり高さを感じませんでした。多分東京は全てが高いのと、Torojiro先生は600mの所に住んでいるからでしょう。


 
On the way back, visited Sensoji temple.
 帰りに浅草寺に行きました。


 
Around 5 o’clock I met Miwa’s family again, and went back to Nagano with Paea.
 5時頃、Miwaさん一家に会い、Paea君と長野に帰りました。


 
By chance,  we had a heavy snow. Of course it was his first time to see snow.
 たまたま凄い雪でした。もちろんPaea君にとって初めて見る雪です。


 
Welcome to Nagano.
 ようこそ長野へ!

No comments:

Post a Comment