Friday, December 21, 2012

21st Dec. Smart Ball スマートボールだぞ


Smart Ball
12月21日 スマートボールだぞ


 
 
We finished making a smart ball.
 スマートボール(コリントゲームと言う商品名?)を完成させました。


 
They were playing with their work a lot.
 作品でよく遊んでおりました。



 

 
I had to set up fountains in our swimming pool otherwise the water will freeze over soon.
プールに噴水を設置しなければなりませんでした。そうしなければすぐに凍ります・・・。


 
After work, we had a dinner party. I ate grilled slices of meat all I wanted.
 仕事の後、夕食会がありました。焼肉を思う存分食べました。

No comments:

Post a Comment