Friday, November 30, 2012

30th Nov. Illumination イルミネーションだぞ


Illumination
11月30日 イルミネーションだぞ

 
I have not played soccer with my kids for a long time.
 久しぶりに子どもたちとサッカーをしました。


 
After lunch, we visited Urara, a day service center, and showed our dance “soran-bushi” and our song. It was a very good exchange.
 昼食の後、デイサービスセンターうららを訪問し、ソーラン節ダンスと歌を披露しました。よい交流でした。


 
In the evening, I went to the two national parks and saw illumination with young teachers. It was amazing!
 夜に若い先生たちと2箇所の国定公園に行き、イルミネーションを見ました。とてもキレイでした。







No comments:

Post a Comment