Sunday, November 4, 2012

4th Nov. Discontinued Line treckking 廃線トレッキングだぞ

Discontinued Line treckking
11月4日 廃線トレッキングだぞ

This is all of my photos I took today.
今日撮った全ての写真です。


I was supposed to go to Matsumoto, but when I was going along the Jikkaseki-weir, I changed my mind.
松本に行くはずでしたが、拾ヶ堰を走っている途中に気持ちが変わりました。
 



I visited Akashina railway station to walk along the discontinued line. I came here last year. Oh time flies.
廃線トレッキングのために明科駅に来ました。去年来ましたが、時が経つのは早いです。
This is the article last time I visited here.


On the way, I went by bicycle along the main road for vehicle.
 行きは道路沿いに行きました。



 
 
 
 
On the way back I walked along the discontinued line, because I don’t have enough time. It was good trekking.
帰りは廃線沿いを歩きました。十分な時間が無かったからです。よいトレッキングでした。

No comments:

Post a Comment