Sunday, November 18, 2012

18th Nov. Saku to Azumino 佐久~安曇野だぞ


Saku to Azumino
11月18日 佐久~安曇野だぞ


 
I slept well in this room. This room is much better than sleeping in a car in winter.
  この部屋で良く寝ました。冬場は車内で寝るよりよっぽどいいです。


 
Around 9 o’clock, I left Saku city. I saw Asama Mountain a little.
 9時頃に佐久を出ました。浅間山を少し見ました。


 
 
 
I visited Kaikoen park for a while. The colored leaves have almost finished.
短時間、懐古園に寄りました。紅葉はほぼ終わっておりました。


 
On the way back, I saw beautiful colored leaves.
 帰りにキレイな紅葉を見ました。


 
The roads among Saku and Azumino are very calm.
 佐久と安曇野までの道はとてものどかです。



 
At 12 o’clock, I came home. Suddenly, Mitsuru, who participated in the party last night and lives 100 km far from my house, called on me. We went to the Taiwan noodles restaurant.
 12時に着きましたが、突然昨日飲み会に参加して、Torojiro邸から100km離れた所に住んでいるMitsuru先生が訪ねてきました。台湾ラーメンに行きました。


 
He left his collections. I’m using it for my students. He has been making this game of find the mistakes. He said his skill is developing. The game improves students’ concentration.
 コレクションを置いて帰ってくれました。まちがいさがしをずっと作っています。彼の能力は向上しているようです。まちがいさがしは子ども達の集中力を高めます。

No comments:

Post a Comment