Wednesday, November 21, 2012

21st Nov. Demonstration Class 研究授業だぞ

Demonstration Class
11月21日 研究授業だぞ


 
In the morning we played a lot because we had a very hard observation class in the afternoon.
 午前中たくさん遊びました。なぜなら午後から重たい研究授業があったからです。


 
Around noon, we enjoyed seeing their pictures. They have a good eye for paintings.
 お昼頃、絵の鑑賞を楽しみました。見る目があります。
  

 
We had a demonstration class of moral education today. 60 teachers came from 17 schools in Azumino city. I took charge of the main teacher. I seemed to be nervous.
今日、道徳の研究授業がありました。安曇野市中の学校から60名の先生達が集まりました。Torojiro先生は授業者を務め、緊張していたような感じでした。


 
Our class room seemed to be very small.
 教室がめちゃくちゃ小さく思えました・・・


 
Although I finished the demonstration class successfully, it’s going to be the day for school visitation tomorrow and a lot of parents will come together. Oh man…
 研究授業は成功に終わりましたが、明日は授業参観日でたくさんの保護者が集まるでしょう。えらいこっちゃ~。←って言うかブログ書いてないで、準備しろよな~。


 
We were so tired…
とても疲れました・・・

No comments:

Post a Comment