Thursday, August 8, 2013

8th Aug. Niagara - New York – Iowa ナイアガラ~ニューヨーク~アイオワだぞ

Niagara  - New York - Iowa
8月8日 ナイアガラ~ニューヨーク~アイオワだぞ

 This is all of my photos, which I took in America.
アメリカで撮ったすべての写真です。
(注)気力・体力・根性と自信、何より時間がある人のみアクセスしてください。

Photos of America (1) 31 Jul. – 7 Aug. 写真(1) 955枚 7月31日~8月7日

Photos of America (2) 7 - 15 Aug. 写真(2) 933枚 8月7日~8月15日




Around 3:50 AM, I left my accommodation. Soooo sleepy…
  深夜3時50分、宿を出ました。めちゃくちゃ眠いです。


 
At 4:18, my train to New York arrived at the station. Bye-bye Buffalo.
  4時18分の電車に乗り、ニューヨークへ向かいました。さようならBuffalo



This is my breakfast.
  朝食です。


On the way, we took 20 minutes break. I don’t know where it is.
  20分休憩がありました。どこか分かりませんが・・・


The strange M&M chocolate.
  変なM&Mチョコです。


After 9 hours, I arrived at New York city.
  9時間乗って、ニューヨークへ着きました。


 
I want to watch Yankees game, especially Ichiro.
  ヤンキースの試合が見たいです。特にイチローを!


There are a lot of original Kitty here in NY.
  ニューヨークにはオリジナルキティがたくさんいます。


 
I enjoyed sightseeing.
  観光を楽しみました。


Maybe this is the Empire State Building.
  たぶんエンパイヤステートビルのはず。



The Flatiron Building.
  フラットアイアンビルです。


Its shape is a triangular prism, so
  三角柱の形をしているので、


we can see a lot of different scenery.
  たくさんの違った景色が楽しめます。


Around 5:30 PM, I took a train to the airport.
  5時半頃、空港に向かって電車に乗りました。


Although my airplane was an hour late,
  1時間遅れでしたが、


 
After 3 hours flight, at last, I got to Iowa and met Farfum again. Long time no see! Today, I moved around more than 12 hours...
  3時間のフライトの後、アイオワ州に着き、Farfumさんに会いました。お久しぶり~!今日は12時間以上動き回りました・・・

No comments:

Post a Comment