Monday, August 12, 2013

12th Aug. Bicycle, Yankees 自転車・ヤンキースだぞ

Bicycle, Yankees
8月12日 自転車・ヤンキースだぞ


This is all of my photos, which I took in America.
アメリカで撮ったすべての写真です。
(注)気力・体力・根性と自信、何より時間がある人のみアクセスしてください。

Photos of America (1) 31 Jul. – 7 Aug. 写真(1) 955枚 7月31日~8月7日

Photos of America (2) 7 - 15 Aug. 写真(2) 933枚 8月7日~8月15日


 
This is my accommodation, Sun Bright Hotel.
  これが宿のSun Bright Hotelです。



 
Wow! Pity pigs…
  可愛そうなブタさん達・・・


 
I ate Chicken Over Rice as usual. It costs for only $5.
  いつも通りの食事を取りました。たった5ドルです。


 
A lot of closet (my room number is 515).
  たくさんのクローゼット・・・


 
I tried to rent a bicycle and…
  レンタル自転車に挑戦し・・・


 
I succeeded to get it at last. It cost US$10 a day. There are a lot of bicycle docks in the city center then we can rent and return a bike anywhere. We don’t need key lock as far as we return it to a dock.
  ついに借りられました。1日10ドルです。街にはたくさんの自転車駐輪施設があり、どこでも借りたり返したりできます。駐輪施設に返す限り、鍵は要りません。


 
I went along the East River to the YANKEE STADIUM.
  ヤンキースタジアムに向けて、イースト川沿いに走りました。


 
On the way, I found that, there is no bicycle dock around the stadium maybe because it’s located far from the city center. So I bought bicycle lock for $5.
  途中、あることに気付いてきました。駐輪施設は街から離れたヤンキースタジアム付近にはないのです。なので5ドルで自転車ロックを買いました。


After 2 hours cycling I arrived at the stadium around 4 o’clock.
  2時間後、ヤンキースタジアムに着きました。午後4時。



Because I had time, I visited a team store. The price of uniforms and sign balls is different. It depends on how popular the player is.
  時間があったので、チームストアへ寄りました。ユニフォームやサインボールは値段が違います。その選手がどれだけ人気があるかによるのでしょう。日本もそう??


I found Ichiro and Matsui’s sign balls, though Matsui retired lately.
  イチロー選手と松井選手のサインボールを見つけました。松井選手は最近引退しましたが・・・。レアですが、さすがにポンと500ドルは出ませんねぇ・・・


Around 5, the gate opened.
  5時頃、ゲートが開き


I met Ichiro first, though it’s a signboard. Hahaha
  看板ですが、イチロー選手に会いました。


The Statue of Liberty is wearing the Yankees uniform.
  自由の女神がヤンキースのユニフォームを着ています。


 
By chance, the starting pitcher was Kuroda. Oh, I’m lucky!!
  たまたま先発は黒田投手でした。ラッキー!
[Movie] 1341 Kuroda worming up 動画:(9 sec)

[Movie] 1347 Kuroda Pitching 動画:(19 sec)


Ichiro achieves his 4000th hits soon. Today, he got 3994th hits. Almost!!
  イチロー選手は4000本安打にもうすぐ到達します。今日は3994本目を打ちました。もうちょっと!
[Movie] 1379 Ichiro field hit 動画:(25 sec)

I’m very proud of them as the Japanese.
  日本人として彼らを誇りに思います。



Yankees won the game. Congratulations!
  ヤンキースは勝ちました。おめでとう!おめでとう!8回3安打無失点の黒田にも勝ち星!やった~。
[Movie] 1382 YMCA動画:(28 sec)


At 10 PM, I left the stadium and…
  10時に球場を出て・・・


around midnight, I went back to the bicycle dock which is close to my accommodation. I was tired.
  深夜0時頃、宿の近くの自転車駐輪施設に帰ってきました。疲れました。


Oh, I have not drunk Budweiser after I came to America. I bought two for $5.
  バドワイザーをアメリカに来てから飲んでいませんでした。2本5ドルで買いました。

No comments:

Post a Comment