Thursday, August 22, 2013

22nd Aug. ICHIRO イチローだぞ

ICHIRO       
8月22日 イチローだぞ

 
We’ve started the second semester today.
  今日2学期が始まりました。


 
Students spent a good time for each.
  それぞれ充実していたようです。


 
My students finished a school lunch completely.
 給食を完璧に食べました。


 
They cleaned the classroom eagerly. We will do our best in the new semester.
 一生懸命に掃除をしました。2学期もがんばります。


 
I heard the news, Ichiro Suzuki, who belongs to the New York Yankees achieved his 4000th hits.
  ニューヨークヤンキースのイチロー選手が4000本安打を達成したとニュースを聞きました。


 
He said that “According to my hitting average, to achieve 4000 hits, I experienced more than 8000 failure. I really respect my team members because they blessed me during the game.
  イチロー選手は、打率からすると4000本安打を達成するためには8000回の失敗を経験した。試合中に祝福してくれたチームメートに感謝と言っていました。


 
Congratulations!
 おめでとうございます。

The article I saw Ichiro in New York 10 days ago.
10日前、ニューヨークでイチロー選手を見た記事。

No comments:

Post a Comment