Sunday, August 18, 2013

18th Aug. Median Tectonic Line 中央構造線だぞ

Median Tectonic Line
8月18日 中央構造線だぞ


 
I haven’t gone for a jog for a long time, because I was very busy at the end of last term, I was bitten by bee and was in America. The temperature in the early morning is very cool.
  長い間ジョギングをしていませんでした。前の学期末とても忙しかったのと、ハチに刺されたのと、アメリカにいたからです。早朝の気温は涼しいです。


 
My house is located 1.5 miles from here.
  我が家はここから2.5km離れた所にあります。


 
My father set up a temporary tent for a barbecue or parking. I can set it up and put it away easily.
  親父さんはバーベキューや駐車場に使える一時的なテントを作りました。簡単に設置と片付けが出来ます。


 
Around 11 o’clock, we visited the median tectonic line park. It took us only 30 seconds by car. My father stands on the outer zone of southwest Japan, my mother stands on the inner zone of southwest Japan.
  11時頃、中高校造線公園を訪れました。車で30秒です。父は西南日本外帯に立ち、母は西南日本内帯に立っています。


 
Following that, we touched the median tectonic line.
  その後、中央構造線にさわりました。


 
My father walked across the bridge and then, they left my house at 12:00. They stayed in my house less than 1 day. They departed the bus station at 1 PM. Japanese is very busy.
  親父さんは橋を渡りました。そして12時頃家を出ました。家には1日も滞在していません。1時のバスで帰りました。日本人は忙しいです。


 
At night I watched the fireworks for 15 minutes at the lake Suwa. I’m spending a slow life in my summer vacation.
  夜に諏訪湖の花火を15分間見ました。夏休みはのんびり過ごしております。

No comments:

Post a Comment