Saturday, February 9, 2013

9th Feb. Fine Day 快晴だぞ

Fine Day
2月9日 快晴だぞ



2 years ago today, I was in Niua fo’ou Island, which has no electricity, no gas, no tap water…I was surviving for 3 weeks.
 2年前の今日はニウアフォオウ島にいました。電器無し、ガス無し、水道水無しの島で3週間がんばって生きていました。
http://torojiro.blogspot.jp/2011_02_01_archive.html

 
It was minus 9 degree this morning. Not so cold.
 今朝はマイナス9度でした。まぁまぁ


 
Very fine!
  快晴です!

 
  
 




 
There were a lot of people in Kashimayari skiing ground.
  鹿島槍にたくさんの人がいました。


 
I enjoyed ski and snowboard.
  スキーとスノーボードを楽しみました。

No comments:

Post a Comment