Sunday, February 10, 2013

10th Feb. Congestion 混雑だぞ

Congestion
2月10日 混雑だぞ


 
On the way to Hakuba ski district, the road was very congested. Maybe because it was the middle of three straight holidays.
 白馬への行き道はめちゃくちゃ混んでいました。多分三連休の中日だからでしょう。


 
We visited the Tsugaike skiing ground. I rang the bell of happiness. Hopefully my happiness will come soon.
 栂池高原スキー場へ行きました。幸せの鐘を鳴らしました。すぐに幸せが来るといいです。


 
We practiced a synchronized skiing a little.
 シンクロスキーをちょっと練習しました。


 
  
There were great many people. I hate congestion. Oh man!
  大勢の客が来ておりました。混雑は嫌いです。


 
I used to use a single chair lift but now, it’s outdated.
 シングルリフトによく乗ったものですが、今は時代遅れです。


 
At night, I made 3 YAMANEKO dolls. It was my first time to make it this year. I seemed to be very busy for skiing and working.
 夜、山ネコを3体作りました。これは今年初めて作った山ネコです。Torojiro先生はスキーと仕事で忙しいようでした。

No comments:

Post a Comment