Wednesday, February 6, 2013

6th Feb. Ski Wax スキーワックスだぞ

Ski Wax
2月6日 スキーワックスだぞ


 
It was snowing all day long. I love snow!
 一日中雪が降っていました。




 
The day before yesterday, it was raining and snow had melted at last, but…
 一昨日は雨が降っていて、雪がやっと融けましたが・・・


 
The school grounds became white again, so…
 校庭は再び真っ白になりました。だから・・・


 
We started a snowball fight again.
  再び雪合戦を始めました。ハッハッハ


 
At night, I waxed my ski not for ski class tomorrow, but for the ski training camp this weekend.
 夜、スキーにワックスをかけました。明日のスキー教室の為ではなく、週末のスキー合宿の為です。スキー教室にはかつては10万円しましたが、適当な板を持って行きます。


 
I may be addicted to the ice cream Viennetta.
  ビエネッタ中毒かも知れません・・・。

No comments:

Post a Comment