Sunday, June 9, 2013

9th Jun. Track & Field, Cutlet 陸上とカツだぞ

Track & Field, Cutlet
6月9日 陸上とカツだぞ


 
Around 6:30 AM, I started working at the field. We have a track & field competition today. A lot of students got certificates.
  朝の6時半に陸上競技場で仕事が始まりました。子ども達は大会でたくさん賞状をもらいました。


 
After the competition, I ate late lunch at my favorite restaurant. What a big cutlet!
 大会の後、お気に入りの食堂で遅い昼食を食べました。デカイ!
 



 
Following that, I went for a jog, because I took a huge calories.
  その後、ジョギングしました。相当カロリー摂取しましたので・・・。

No comments:

Post a Comment