Saturday, June 29, 2013

29th Jun. Spiders クモ達だぞ

Spiders
6月29日 クモ達だぞ


I went jogging in the morning. 
 朝ジョギングに行きました。



Recently, I saw a lot of hairy caterpillars around my house.
 最近家の周りで毛虫がたくさんいます。流行ってるようです。



After jogging…
 ジョギングの後、



I visited the median tectonic line park.
 中央構造線公園に行きました。


 I stayed inside almost all day long today.(I cleaned my house, worked a little; upload my blog, enjoyed auction.)
 1日中家にいました。掃除、仕事ちょっと、ブログ更新、オークションなどしました。


Is this my new recipe? Thick white noodles with cream sauce.
 新しいレシピでしょうか・・・クリームパスタがうどんになったような・・・



In the evening, I went for a walk. I have nothing around my house…
夕方、散歩に出かけました。家の周りでやることがありません・・・




There are great many spider around my house(also in my house). We are in nature.
 非常にたくさんのクモ達が家の周りに(いや、中にも!)います。自然です!

No comments:

Post a Comment