Friday, June 28, 2013

28th Jun. Machine マシンだぞ

Machine
6月28日 マシンだぞ


It was cloudy this morning.
今朝は曇りでした。



 
At P.E class, we did a horizontal bar. We tried to do forward upward circling but now, only 5 students can make it.
  体育の授業で鉄棒をやりました。5人しか逆上がりが出来ません・・・えっ?



I let them use my special equipment (belt). I make them call it “Machine” I hope they will be able to achieve their goal.
  特別なベルトを使わせました。これをマシンと呼ばせております!逆上がりが出来るようになればいいです。


I went for a walk after I came back home. After a long time away, I came back to my house, before it got dark.
 帰宅後、散歩に出かけました。久しぶりに暗くなる前に家に帰りました。

No comments:

Post a Comment