Sunday, June 23, 2013

23rd Jun. Old Boys’ Meeting OB会だぞ

Old Boys’ Meeting
6月23日 OB会だぞ



Around 9:30, I visited my old high school.
 9時半頃、母校を訪れました。



Today, we had a volleyball competition, old boys and girls come together.
 今日はバレーボールのOB会で、懐かしい人達が集まります。



 
It was my first time to play volleyball this year, but I managed to do it maybe thanks to my effort that I continue jogging every morning.
 今年初バレーでしたが何とかできました。多分、毎朝走っているからでしょう。心肺機能が普通に働いて、筋肉がある程度保たれているなら、ボール感覚は忘れないので何とかなるものですね・・・。



Nowadays, drinking beer after the meeting has become the main event. Hahaha…
 最近はプレー後の飲み会がメインになっております。ハッハッハ



We welcomed 10 young OB and OG to our association.
 10名の若いOB・OGを迎えました。

No comments:

Post a Comment