Friday, June 7, 2013

7th Jun. Japanese Grass Lizard

Japanese Grass Lizard
6月7日 かなへびだぞ


 
My students are breeding Japanese grass lizard.
  子ども達がかなへびを育てております。


 
Their names are Kanao and Kanami.
 名前はカナオ君とカナミさんです。



 
We were supposed to clean our swimming pool. Yet, due to bad weather and thunder, it was delayed.
 プール掃除をするはずでしたが、悪天候と雷鳴のせいで延期となりました。


 
One of my students drew me. Good picture! I drew YAMANEKO-KO in return.
 子どもが、Torojiro先生を描きました。かなり良いようにデフォルメされていますが、素晴らしい写真です。お返しに山ネコ子を描きました。

No comments:

Post a Comment