Saturday, June 22, 2013

22nd Jun. Sightseeing 観光だぞ

Sightseeing
6月22日 観光だぞ


I found that my favorite thick white noodles restaurant “Pekopeko Udon” has a branch.
 ぺこぺこうどんが支店を出していたようです。



I have never come back to Osaka without eating thick white needles.
 大阪に帰ってきて、うどんを食べないことはありません。



The scenery from my house.
 家からの眺めです。



I visited shopping mall.
 ショッピングモールへ行きました。



There are a great many shops in Osaka.
 大阪にはたくさんの店があります。



On the way back, I ate my favorite Chinese noodles at my best Chinese restaurant “Ohsho”. I’m happy.
 帰りにお気に入りの中華料理店“王将”を訪れ、大好きなこってりラーメンを食べました。


 

After the restaurant, I called on Hideo, who follows my blog every day. Long time no see!
 王将の後、いつもブログをチェックしてくれているHideoさんを訪ねました。お久しぶりです。



YAMANEKO is standing guard on a fish tank.
 山ネコは水槽の上で見張ってくれております。


 
After a long time away, I visited my house in Osaka. This is a gift for my father, Japanese sake made in Takato. 
 久しぶりに実家に行きました。親父さんに高遠の酒「仙醸」を送りました。



We had a very good dinner time.

 よい夕食でした。

No comments:

Post a Comment