Saturday, June 1, 2013

1st Jun. Sports Day運動会だぞ

Sports Day
6月1日 運動会だぞ


 
Last night, I left a message for my students.
  昨夜、子ども達にメッセージを残しました。


 
Around 6:30, I arrived at my school.
 6時半頃学校へ行きました。


 
We enjoyed a sports day, but I could not take photos a lot, because we are very during the event. Students did very well.
 運動会を楽しみました。忙しくて写真はたくさん撮れませんでしたが、子ども達はよくがんばりました。

No comments:

Post a Comment