Thursday, July 3, 2014

3rd Jul. Barely Cooked Egg 卵とじだぞ

Barely Cooked Egg
7月3日 卵とじだぞ


 
Every time the water temperature is high, I pour water into the pool.
  水温が高い時は水を注ぎいれます。


 
I’ve lost my voice temporarily so I used a loudspeaker.
  一時的に声が出なくなったので、拡声器を使いました。


When our swimming class, one students found a small river crab in the pool. I don’t know why it’s here.
  水泳授業中に、子どもがサワガニを見つけました。なぜここに??


 
Next week, we have a long jumping rope competition so they are preparing now.
  来週、大なわ大会があるので、準備しております。


 
After that, we pumped up balls.
  その後、ボールの空気入れをしました。


 
I haven’t made my favorite menu, meat and vegetables bound together with barely cooked egg. I put it on noodles.
  久しぶりに卵とじを作りました。



 
I put it on noodles.
  うどんの上に乗せました。

No comments:

Post a Comment