Wednesday, July 16, 2014

16th Jul. Seaside Class 1 臨海だぞ1

Seaside Class 1
7月16日 臨海だぞ1


 
At last, we go to the seaside class to Aichi prefecture. First, we visited the Mitsubishi Automobile Factory. I was only allowed to take a photo here.
  ついに愛知県へ臨海学習に行きます。初めは三菱自動車工場に行きました。ここだけ写真を撮ることを許されました。


 
We took a boat to get to the final destination, Himaka Island.
  最終目的地の日間賀島へは船に乗ります。


 
This is our accommodation “Otohime”
  宿の乙姫です。


Himaka Island is famous for an Octopus.
  日間賀島はタコで有名です。


 
First, we made a dried fish.
  まず干物を作りました。


 
Next, we enjoyed cruising by a fishing boat.
  続いて漁船クルージングを楽しみました。


 
Following that, we swam at the beach for 1 hour.
  その後、海辺で1時間過ごしました。


 
One of menu of our dinner was the whole boiled octopus.
  夕食の一品は丸々茹でタコが出てきました。


 
Finally, the local fishermen told us their story. It was amazing.
  最後の地元の漁師さん達がお話を聞かせてくれました。ためになる話しでした。

No comments:

Post a Comment