Thursday, July 17, 2014

17th Jul. Seaside Class 2 臨海だぞ2

Seaside Class 2
7月17日 臨海だぞ2


 
In the morning, we fished at a wharf.
  朝、波止場で釣りをしました。


 
Nearly half of our students caught fish.
  半数近くの子ども達が釣れました。


 
There are a lot of jellyfish. Oh man!
  たくさんクラゲがいます。おぉ~


After breakfast, we left the island. I want to come here again.
  朝食の後、島を出ました。また来たいです。


 
On the way back, we bought souvenirs to relatives.
  帰り道に、親・親戚にお土産を買いました。


 
This is the Port of Nagoya Public Aquarium.
  名古屋港水族館です。


 
We were fascinated by dolphins’ show.
  イルカすげ~


 
It must be unforgettable memory.
  忘れられない思い出になりましたね。

No comments:

Post a Comment