Tuesday, July 1, 2014

1st Jul. Garlic Noodles ニンニクラーメンだぞ

Garlic Noodles
7月1日 ニンニクラーメンだぞ


 
I put a thermometer in a swimming pool.
  温度計をプールに入れました。


Bob’s class is always attractive.
  ボブ先生の授業はいつも素晴らしいです。


 
We measured 2 subjects today. A side-step test and standing broad jump.
  反復横とびと立ち幅跳びのテストをしました。


 
We enjoyed a swimming class.
  水泳を楽しみました。


 
After school, I tied 7 footrests together.
  放課後、7つの台をつなぎました。


 
I ordered garlic noodles at the Chinese noodles restaurant in Ina city.
  伊那市内のラーメン屋でニンニクラーメンを頼みました。

No comments:

Post a Comment