Sunday, April 6, 2014

6th Apr. Snowfall 降雪だぞ

Snowfall
4月6日 降雪だぞ 


There was a snowfall this morning so
  朝雪が降っていました。なので・・・


I went skiing. At the mountain pass, there was more snowfall.
  スキーに行きました。峠はさらに雪がありました。


A lot of gondolas have already been taken away. 
  たくさんのゴンドラが取り外されています。

My home ski field closes today. The snow condition is very damp and heavy.
  ホームゲレンデは今日クローズです。雪質は湿っていて重いです。


Bumpy slope became very deep and dangerous. Its time to finish skiing.
  コブは深くて危険になっていました。スキーを終える時期ですねぇ~。


Although its foggy,
  ガスっていましたが、


I could see the sun for a short while.
  ちょっとだけ太陽が見えました。

No comments:

Post a Comment