Friday, April 18, 2014

18th Apr. Cherry blossoms by night 夜桜だぞ

Cherry blossoms  by night
4月18日 夜桜だぞ


 
At last, the cherry blossom in front of my house started blooming.
  ついに家の前の桜が咲き始めました。


 
It was raining today.
  今日は雨でした。


 
We wrote a poem of spring or cherry blossoms.
  春または桜の詩を書きました。


 
All the students did it well.
  全員よくできました。


 
We had a class for a traffic safety.
  交通安全に関する授業をしました。


 
I decorated a wall with my students’ target of this term. The title of this school year is Malohi=strong.
  壁を今学期の目標で飾りました。今年度のクラス目標はMalohi=力強いです。


 
After work, I enjoyed the sight of cherry blossoms by night.
  仕事の後、夜桜見物に行きました。

  
  
 
 
 
I took a lot of photos so if you have time, please access below.
  写真をたくさん撮ったので、もし時間があれば下へアクセスしてください。

No comments:

Post a Comment