Sunday, April 27, 2014

27th Apr. Sushi 寿司だぞ

Sushi
4月27日 寿司だぞ


 
I stayed at the Internet Café in Ikebukuro.
  池袋でインターネット難民でした。


 
In the morning I went to Akihabara with Kimika and around noon, we visited Tsukiji. This is a famous temple “Tsukiji Hongan-ji”
  午前中、元ハアパイ島のそろばんガールズKimikaさんと秋葉原へ行き、昼頃、築地へ行きました。写真は築地本願寺です。


 
Tsukiji is famous for Sushi.
  築地は寿司で有名です。


 
It took long time to find our favorite sushi restaurant.
 お気に入りの寿司食堂を探すのに時間がかかりました。


A smart phone is very useful to find the place.
  スマホは便利ですね~。


 
Nowadays we always rely on a smart phone.
  最近では常にスマホに頼っています。


 
At last, we found a good sushi restaurant.
  やっとよい寿司食堂を見つけました。


 
The taste is beyond expression.
  言葉では言い表せない味です!


 
By the way, it was my first time to use “SUICA” Super Urban Intelligent Card.
  ところでSUICAを使うのは初めてでした。


I was very nervous at first.
  最初とても緊張しました。東京恐るべし!


 
Finally, we visited Shinjuku-gyoen Park.
  最後に新宿御苑に行きました。


 
We had a great time in Tokyo.
  東京で楽しい時間が過ごせました。

No comments:

Post a Comment