Tuesday, April 29, 2014

29th Apr. Birthday Jog 誕生日ジョギングだぞ

Birthday Jog
4月29日 誕生日ジョギングだぞ


 
It was my birthday so…first, I went jogging around my house.
  誕生日だったので、家の近くのジョギングに行きました。



At my turning point, these young cherry blossoms started blooming.
  折り返し地点で桜が咲き始めました。


 
On the way back, I touched the median tectonic line.
  帰り道に中央構造線を触りました。


 
Around noon, I went toward the lake suwa. This is the place called “Rokudou no tsutsumi” I missed to see its cherry blossoms, maybe next year.
  昼頃、諏訪湖を目指しました。ここは六道の堤。桜の時期を逃したので、来年こそ!


 
Although it was very windy and light raining…
  強風で雨もちょっと降っていましたが、


 
I started jogging along the lake side (10 miles jog).
  湖畔沿いにジョギングを始めました。16km程です。


 
After jogging, I took a foot bath twice at the different places.
  ジョギングの後、足湯を二か所楽しみました。


 
I made myself at home.
  くつろぎました。


 
Following that I was invited to the birthday party for me.
  その後、誕生日会に招待されました。


 
This restaurant has a special benefits for birthday guests.
  ここは誕生日特典があって、


 
I got a birthday cake. Thank you!
  誕生日ケーキをもらいました。ありがとうございます。


 
Though I ate a lot of food, I must have burned fat. Thank you for inviting me.
  たくさん脂肪を燃焼したでしょう!お招きいただきありがとうございました。

No comments:

Post a Comment