Sunday, March 23, 2014

23rd Mar. Competition 大会だぞ

Competition
3月23日 大会だぞ


 
CX-5 ran 2,000km distance (1250miles).
  CX-52000km走りました。


 
It was very fine today.
  快晴でした。


I participated in the bumpy slope competition.
  コブ技術選に出場しました。


Skiers who like bumps came together.
  コブ好きが集まりました。


Although my result was not good, I enjoyed it very much.
  結果は良くありませんでしたが、楽しみました。


Snow condition is spring snow.
  春の雪質です。

No comments:

Post a Comment