Tuesday, March 18, 2014

18th Mar. Last Time 最後だぞ

Last Time
3月18日 最後だぞ


 
It was last jogging time today. I ran a long distance for one year, maybe more than 200 miles.
  最後のジョギングでした。1年間で長い距離を走りました。たぶん300km以上でしょう。


 
We had a bingo game and gave presents to my students. Its premiums were pictures, stationeries, posters, equipments which I used at my class and so on. They were pleased.
  ビンゴゲームをやって、景品をあげました。写真、文具、授業で使った備品などです。子ども達は喜びました。


 
At the closing ceremony, the 5th grade students and
 終業式で、5年生と


 
1st grade students show us their result of the final school term.
  1年生が3学期の成果を発表しました。



 
Following that, we rehearsed our graduation ceremony.
  その後、卒業式のリハーサルをしました。


 
We have a graduation ceremony tomorrow so
  明日卒業式なので


 
The class 4th and 5th students cleaned hall.
  4年、5年が会場をきれいにしました。


 
Probably I leave this classroom next school year.
  多分来年度この教室は離れます。

No comments:

Post a Comment