Saturday, March 1, 2014

1st Mar. Competition 大会だぞ

Competition
3月1日 大会だぞ


 
I helped preparation for a chorus recital.
  合唱団の発表お手伝いをしました。


 
Though I hurried to my ski field, I was not in time.
  急ぎましたが、間に合いませんでした。


I was supposed to participate in the competition. Oh man!
  この大会に参加する予定でした。あ~ぁ・・・


 
I took all of lifts, the ski field has 6 chair lifts and 1 gondola.
  全部のリフトに乗りました。ここにはチェアリフト6本、ゴンドラ1本あります。


 
I haven’t made tamagotoji, meat and vegetables bound together with barely cooked egg.
  久しぶりに玉子丼を作りました。

No comments:

Post a Comment