Saturday, December 28, 2013

28th Dec. Supposed to go 行くはずだったぞ

Supposed to go
12月28日 行くはずだったぞ


 
I woke up around 5 AM and moved to Osaka.
  早朝5時に起きて大阪に向かいました。


 
Due to the heavy snow, my highway bus was delayed for 2 hours and...
  大雪のせいで2時間高速バスが遅れました。


 
I missed my airplane though I took taxi.  If I arrived there 5 minutes earlier I could catch the airplane. Darn!
  飛行機に乗り遅れました。5分早かったら乗れました。くっそ~


 
Around 2 o'clock, I ate very late breakfast at the airport.
  2時頃、空港で遅い朝食を食べました。ずっと移動してましたからね~。


 
Tomorrow, I must go to Okinawa.
  明日、きっと沖縄に行くぞ~!


 
I visite my aunt's house and...
  おばの家を訪れ、


 
went to my favorite thick white noodles shop called Pekopeko Udon.
  馴染みのうどん屋へ行きました。



 
Osaka is famous for Takoyaki, ball shape pan cake.
  大阪はたこ焼きで有名です。

No comments:

Post a Comment