Saturday, December 21, 2013

21st Dec. Bus Trip バス旅行だぞ

Bus Trip
12月21日 バス旅行だぞ


 
We visited Kobe as a teachers’ trip.
  職員旅行で神戸に行きました。


 
This is Osamu Tezuka Museum.
  手塚治虫ミュージアムです。


 
He was born here and was a very famous cartoonist.
  彼は宝塚で生まれ、有名な漫画家です。


 
We are the members.
  メンバーです。


 
Following that we visited a racetrack called Hanshin Keiba-jo.
  その後、阪神競馬場へ行きました。


 
I bought 3 tickets and
  3枚チケットを買いました。単賞、枠連、3連単・・・400倍にかけましたが


 
I lost…oh man!
  負けました・・・。


 
Finally, we had dinner at Chinese town called Nankin-machi.
 最後に南京町に行きました。


 
There are a great many Chinese people all over the world.
  世界中に中国人はたくさんいます。


 
The name of the restaurant was an imitation of historically famous samurai. Hahaha…
  チェーン店らしいのですが・・・むなしって・・・笑

No comments:

Post a Comment