Sunday, May 26, 2013

26th May. Cream Pasta クリームパスタだぞ

Cream Pasta
5月26日 クリームパスタだぞ


 
I saw a helicopter at the ground where I usually pass through when I enjoy jogging.
 ジョギングコースのグランドでヘリコプターを見ました。


 
I made a gold cherry petal for the traditional dance. It looks nice!
 金のサクラを伝統踊りの為に作りました。


 
Around noon, I had lunch at Heikeno-sato restaurant. The flag says this restaurant is open now. It’s sure that they cannot use this car until the restaurant finishes.
  午後、平家の里食堂へ行きました。この旗のお陰で店が終わるまで軽トラが使えませんね・・・。 


Although I don’t feel anything good here, I can’t help visiting the zero magnetic field.  I may be addicted to it.
 何も感じないのですが、パワースポットを訪れてしまいます。中毒か?!笑


 
There are a lot of people as well today. Do you feel any power here?
 今日もたくさんの人が来ていました。パワーを感じますか??


 
Wisteria flowers are in bloom now.
 藤の花が咲いています。


 
My house has a tokonoma (an alcove), but I have nothing to display. I put air plants on it.
 我が家には床の間がありますが、飾る物がありません・・・。今日はエアープランツを置きました。


 
After walking around my house.
 家の周りの散歩の後、



 
I have not made my special cream pasta for a long time. I like it.
 久しぶりにクリームパスタを作りました。いい感じです!

No comments:

Post a Comment