Saturday, May 18, 2013

18th May. Competition 大会だぞ

Competition
5月18日 大会だぞ


 
I saw monkeys but I couldn’t take a photo of it.
 サルを見ましたが、写真が撮れませんでした。
 




 
We joined a field & track competition. My school students did their best.
  陸上大会に参加しました。子ども達は全力を出しました。


 
At night, we had a drinking party. I drank a lot.
 夜、飲み会でした。たくさん飲みました。

No comments:

Post a Comment