Thursday, May 16, 2013

16th May. Cat, Pebble, Official Trip ネコ・小石・出張だぞ

Cat, Pebble, Official Trip
5月16日 ネコ・小石・出張だぞ


 
During a jog, I found a cat. He, or she, was staring me.
 ジョギング中にネコを見つけました。にらんでいました。
 



We picked up pebbles for a sports day.
  運動会のために小石を拾いました。



 
After school, I went out on a business trip. I learned how to upload web site of a teachers’ society.
 放課後、出張に行き、教職員組合のホームページをどうやって更新するか学びました。


 
What a strange name of these classrooms!
 すごいクラスの呼び方だなぁ~。


 
On the way back, I visited the Kojinyama Park.
 帰り道に荒神山公園に行きました。
 



I saw a beautiful scenery.
 きれいな景色を見ました。


 
It was my third time to come to the Chinese noodles restaurant “Ryouga”
 凌駕に来るのは3回目です。

No comments:

Post a Comment