Wednesday, May 15, 2013

15th May. Welcome Ceremony歓迎会だぞ

Welcome Ceremony
5月15日 歓迎会だぞ


 
I got used to jogging in the early morning.
 早朝のジョギングになれてきました。


 
We had a welcome ceremony for the first grade students.
1年生のために迎える会を行いました。


 
At science class, we studied the air pressure with the equipments.
 理科で空気圧の勉強をしました。


 
We learned the traditional dance with the instructor.
 指導員の先生と伝統舞踊の練習をしました。


 
Some of teachers made courses for a sports day.
  何人かの先生で運動会のコース作りをしました。


 
Finally, I started checking my students homework (diary) at 7 o’clock.
 7時になってようやく宿題の日記チェックを始めました。

No comments:

Post a Comment