Saturday, September 8, 2012

8th Sep. PTA work PTA作業だぞ


PTA work
9月8日 PTA作業だぞ


 
We had a PTA work today. About 250 parents were divided into 15 groups and cleaned our school.
 PTA作業がありました。250人の保護者の方々が15チームに分かれ、学校を掃除します。


 
I added a new job, repairing course ropes, for a sports day. After 2 hours, we finished the whole PTA work.
 運動会のためにコースロープの張替え作業を加えました。2時間後にすべてのPTA作業を終えました。


 
When I was putting cleaning equipments in order, I saw a snake. It doesn’t have a poison so I kicked it out.
 道具を片付けていた時、蛇を見つけました。毒がないので、外へ蹴り出しました。

No comments:

Post a Comment