Sunday, September 2, 2012

1st Sep. Worlds’ Beer & Wine  世界のビールとワインだぞ

Worlds’ Beer & Wine
9月1日  世界のビールとワインだぞ


 
In the morning, I washed my bicycle with a pressure washer machine. It’s working well.
 朝、自転車を高圧洗浄器で洗いました。よく働いてくれます。


 
After that, I made okonomiyaki, meat and vegetable pancake, and…
 その後、お好み焼きを作りました。そして・・・


 
burned a pudding. My friends advised me that it’s short of caramel, so I’ll do it again.
 プリンを焼きました。友達いわくカラメルが足りないそうなので、再チャレンジします。


 
Around 6 o’clock, I went to Matsumoto city and enjoyed drinking party with the young colleagues. We drank worlds’ beer and wine too much… we must be hangover tomorrow.
 6時頃、松本に行き若い同僚の先生達と飲み会を楽しみました。世界のビールとワインを飲みすぎました。間違いなく明日は二日酔いでしょう。
 ↑The article of the Worlds’ Beer part 1

No comments:

Post a Comment