Sunday, September 2, 2012

2nd Sep. Rest  休みだぞ

Rest
9月2日  休みだぞ



 In the morning, I wrote my blog. I completed 10 articles, because I was very busy last week so I couldn’t write a blog.
 朝、ブログを書きました。10個の記事を書きました。先週はめちゃくちゃ忙しかったので、ブログを書くことができませんでした。


 
Around noon, I visited my favorite Chinese noodles restaurant. The restaurant has set menus. It cost only 700 yen. I ordered mabo-tofu and Taiwan noodles.
 昼頃、お気に入りのラーメン屋へ行きました。セットメニューがあり、たった700円です。麻婆豆腐と台湾ラーメンを頼みました。


 
After lunch, I took a nap for 3 hours, and around 6 o’clock PM, I went for an aggressive walk along the Jikkaseki weir.
 昼食の後、3時間昼寝をしました。夕方6時頃、拾ヶ堰沿いに攻撃的散歩へ出かけました。
 
 
 
 
 
 



 
I made one YAMANEKO doll and curry and rice. It was good holiday today.
 1体の山ネコとカレーライスを作りました。良い休日でした。

No comments:

Post a Comment