Wednesday, September 19, 2012

19th Sep. Burning Pudding (3) 炎のプリン3だぞ

Burning Pudding (3)
9月19日 炎のプリン3だぞ


 
I received a bill of my mobile phone and was surprised. The bill, which I used my mobile in America, was more than US$150! Oh man!! The total sum amounted more than 230 (usually it’s US$60). I should not have used a roaming service. I should have used only Wifi function. Oh my goodness…
 携帯料金の請求書を受け取ってびっくりしました。アメリカで使った料金が12,000円を超えているのです・・・。合計金額は20,000円でした。いつもは6,000円位なのですが・・・。海外ローミングサービスなんぞ使うべきではありませんでした。Wifiだけ使っておけば良かった・・・。



 
At last I succeeded to make a pudding catch fire.
 ついに炎のプリン完成です!ようやく燃やせました!!!


 
The lipuid was whisky.
 燃料はウィスキーでした。

No comments:

Post a Comment