Tuesday, September 11, 2012

11th Sep. The Whole School's Dance 全校ダンスだぞ

The Whole School’s Dance
9月11日 全校ダンスだぞ


 
In the morning, we practiced the whole school’s dance. We are supposed to do it at the end of a sports day. Because of rain, we couldn’t practice it properly.
 朝、全校ダンスの練習をしました。雨のせいでよく練習できませんでした。


 
I found that the large ball for the other whole school’s event seemed to have a hole. To make sure the hole, I tried to sink it under a swimming pool, like the situation we had a flat tire, but I couldn’t make it. The large ball has huge buoyancy. Oh my goodness!
 もう1つの全校種目で使う大玉がパンクしていることに気づきました。どこに穴が開いているのか確かめる為に、自転車のパンクのように、プールにそれを沈めて確認しようとしましたができませんでした。とてつもない浮力があります。ひょえー。


 
To improve the whole school’s dance level, we made a instruction DVD. We hope all the pupils can make it well.
 We are too shy to upload the movie file on our facebook or YOUTUBE.
 全校ダンスのレベルを上げるために、教程DVDを作りました。子ども達がうまくできることを祈ります。
 恥ずかしくてfacebookYOUTUBEにはその動画はアップできません。

No comments:

Post a Comment